FAQ pytania i odpowiedzi
ZAKUP NAPRAWY
JAK ZAPAKOWAĆ PRODUKT DO WYSYŁKI
W pierwszej kolejności zalecamy odszukanie oryginalego pudełka od urządzenia.
Jeśli nam się nie uda to prosimy o bezpieczne zapakowanie go w sztywny karton wypełniony folią bąbelkową bądź wypełniaczem.
Pamiętajmy aby zastosowane opakowanie było na tyle mocne gdy w przypadku przeładunku paczki przez kurierów nie uległo uszkodzeniu.
REALIZACJA NAPRAWY
Urządzenie zostanie naprawione w ciągu 1- 4 dni od otrzymania urządzenia. Czas naprawy zostanie skonsultowany z klientem przed rozpoczęciem naprawy.
TESTOWANIE PRZED i PO NAPRAWIE
Każde urządzenie jest sprawdzane/testowane przed naprawą oraz po naprawie.
Prosimy o wyłączenie możliwych zabezpieczeń/blokad (wzór, pin) oraz wylogowanie z kont Google, itp. jeśli pozwala na to uszkodzenie urządzenia.
KOPIA ZAPASOWA
Nie ingerujemy w dane w urządzeniu natomiast dla bezpieczeństwa zalecamy wykonanie kopii/backup-u przed wysłaniem urządzenia.
DOKUMENT SPRZEDAŻY/NAPRAWY
Jesteśmy legalnie zarejestrowaną firmą. Wystawiamy faktury VAT 23% oraz paragony.
ODBIÓR URZĄDZENIA LUB JEGO NADANIE
Po dodaniu produktu do koszka należy wskazać formę wysyłki oraz płatności. Mamy do wyboru:
- Kurier DPD / GRATIS
wówczas to my zlecamy kurierowi odbiór paczki (kurier będzie w posiadaniu etykiety nadawczej) i zjawi się u Państwa w ciągu 24 godzin (dni robocze). - Paczkomaty inPost / GRATIS
wówczas zostanie do Państwa wysłana drogą e-mail etykieta inPost, którą należy umieścić na przesyłace. Przesyłkę można nadać w paczkomacie w miejscu zamieszkania. Paczka nie może przekraczać wymiarów: 8x38x64 cm (gabaryt "A"). Na terminalu należy wybrać "Nadaję paczkę z etykietą" następnie zeskanować kod kresowy, umieścić paczkę w skrytce następnie potwierdzić na terminalu umieszczenie paczki. - KRAKÓW - dostarczę do punktu KRA235M / GRATIS
po złożeniu zamówienia wygenerujemy i wyślemy poprzez e-mail etykietę na paczkomat o oznaczeniu KRA235M (Osiedle 2 Pułku Lotniczego 44, 31-870 Kraków). Przesyłkę można nadać tylko w tym paczkomacie. Paczka nie może przekraczać wymiarów: 8x38x64 cm (gabaryt "A"). Na terminalu należy wybrać "Nadaję paczkę z etykietą" następnie zeskanować kod kresowy, umieścić paczkę w skrytce następnie potwierdzić na terminalu umieszczenie paczki. Po zrealizowanej naprawie paczkę nadamy na ten sam paczkomat czyli KRA235M.
SAMODZIELNE WYSŁANIE URZĄDZENIA
Jeśli zdecydują się Państwo na samodzielną wysyłkę urządzenia należy:
- nadać paczkę na paczkomat o oznaczeniu KRA235M (Osiedle 2 Pułku Lotniczego 44, 31-870 Kraków). Nasz numer telefonu 537 520 030 oraz e-mail bok@mi-smart.pl