trwa ładowanie
proszę czekać
Bezpieczeństwo
BEZPIECZNY PROCES !
- Wartością dla nas najważniejszą jest ubezpieczenie całego procesu naprawy.
- Już od momentu odebrania paczki z urządzeniem spod wskazanego adresu przejmujemy opiekę nad zleconą nam naprawą.
- Po otrzymaniu paczki od kuriera w obecności kamery otwieramy zawartość - na wypadek uszkodzeń powstałych w przesyłce. To wszystko dla bezpieczeństwa obu stron.
JAK ZAPAKOWAĆ PRODUKT DO WYSYŁKI
W pierwszej kolejności zalecamy odszukanie oryginalego pudełka od urządzenia.
Jeśli nam się nie uda to prosimy o bezpieczne zapakowanie go w sztywny karton wypełniony folią bąbelkową bądź wypełniaczem.
Pamiętajmy aby zastosowane opakowanie było na tyle mocne gdy w przypadku przeładunku paczki przez kurierów nie uległo uszkodzeniu.
Zamawiając usługę serwisową należy wskazać wariant dostarczenia urządzenia:
- proszę odebrać urządzenie do naprawy [rekomendujemy] / wówczas to my zlecamy kurierowi DPD odbiór paczki (kurier będzie w posiadaniu etykiety nadawczej) i zjawi się u Państwa w ciągu 24 godzin (dni robocze).
- we własnym zakresie dostarczę urządzenie / oczekujemy na dostarczenie paczki
Jeśli zdecydują się Państwo na samodzielną wysyłkę urządzenia należy ja nadać na adres firmy:
- AMPTECH (mi-smart.pl), OS.AVIA 6/44, 31-877 KRAKÓW
- prosimy również o oznaczenie paczki numerem zamówienia, które zostanie przesłane drogą e-mail